دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

رانندگی در جهنم

Hellriderاز آن دسته بازی‌‌های خارجی است که ناگهان سر از بازار ایران درمی‌‌آورند و با استقبال نیز همراه می‌شوند. بازی در سبک آرکید یا رکوردی یا طبق دسته‌‌بندی کافه بازار رقابتی قرار دارد و شما را در نقش یک موتورسوار قرار می‌‌دهد که در حال رانندگی در جهنم است. با هر بار تپ کردن روی صفحه، جهت حرکت موتور عوض می‌‌شود و چالش اصلی بازیکن در بازی، اجتناب از برخورد با موانعی است که در طول مسیر وجود دارد.

علاوه‌بر موانع، با اسکلت‌هایی مواجه می‌‌شوید که در دسته‌‌های پنج و شش تایی ایستاده‌‌اند و یکی از آنها پرچمی سیاه در دست دارد. زیرگرفتن این اسکلت‌ها مبنای امتیازی بازی و عامل اصلی در ثبت رکورد به شمار می‌‌رود و در صورتی که بتوانید تمام دسته‌ اسکلت‌‌ها را پشت سر هم زیر بگیرید، اصطلاحا کمبو زده و تعدادی که زیر گرفته‌‌اید با ضریب 2 محاسبه می‌‌شود. با وجود این بازی مرحله‌‌ای نیست؛ اما مسیری که در آن حرکت می‌‌کنید از چند منطقه تشکیل شده که به صورت تصادفی تولید شده و در راه شما قرار می‌‌گیرد.

در بعضی از این مناطق کاکتوس‌‌ها و صخره‌‌هایی وجود دارد که نباید به آنها برخورد کنید، در بعضی دیگر که فضایی شبیه یخبندان دارند، قندیل‌‌ها و یخ‌هایی وجود دارد که ناگهان از زیر زمین بیرون می‌زند و در محیطی دیگر شاهد گوی‌‌های آتشینی هستیم که از آسمان در طول مسیر فرود می‌‌آیند. این در حالی است که با گذر از هر دو منطقه با یک باس فایت مواجه می‌‌شوید.

باس اسکلتی سوار بر موتور است که بمب در مسیر شما قرار می‌‌دهد. درمیان این بمب‌‌ها بعضی از آنها عمل نمی‌‌کنند و شما باید همان را برداشته و به طرف باس پرتاب کنید تا او را شکست دهید. علاوه‌بر تمام موانع ذکر شده، حواس‌تان باید به کناره‌های مسیر نیز باشد تا وارد مواد مذاب جهنمی نشوید.

در طول مسیر گاهی با آیکونی مشابه قلب برخورد می‌‌کنید که به شما فرصت یک تکرار دیگر در صورت کشته شدن را می‌‌دهد. چرخش دوربین با ورود به هر منطقه از دیگر چالش‌‌هایی است که ضمن متمایز کردن بازی، باعث سخت‌‌تر شدن آن نیز شده است.

Helldriver سبک گرافیکی فانتزی و جذابی دارد و با مکانیک بسیار ساده و پیاده‌‌سازی عالی آن به‌سادگی می‌‌تواند به آن دسته بازی‌‌هایی تبدیل شود که تا مدت‌‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. ضمنا بازی به‌صورت رایگان منتشر شده است.

Hellrider

پلتفرم اندروید
سازنده Anji Games

سبک رقابتی

حجم 40 مگابایت

لینک دانلود bit.ly/1ZeygJc

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.