دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

اجرای بیش از 90 عنوان برنامه توسط بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی

دهه فجر از جمله سندهای درخشان در تاریخ ملت ایران است که در آن همه مردم ایران یکپارچه بر علیه رژیم ستم شاهی به پاخاسته و به دعوت بنیانگذار کبیر انقلاب لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر این سازمان برنامه های مختلف و جامعی را در دست اجرا دارد گفت: دهه فجر فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان‌های امام راحل و اهداف مقدس آن است.

مدیرفرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی اظهار کرد: بانوان این مرز و بوم نه‌ تنها در ایام الله پیروزی‌ انقلاب‌ اسلامی‌ سهم‌ بزرگی‌ ایفا کردند، بلکه‌ در تثبیت‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ و تداوم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ حرف‌ نخست‌ را زدند و با حضور در صحنه‌ انقلاب‌ اسلامی‌، توطئه‌های‌ دشمنان‌ را در عرصه‌های‌ گوناگون‌ فرهنگی‌، نظامی‌، اقتصادی‌، اجتماعی‌، سیاسی‌ و... نقش‌ بر آب‌ کردند.

وی با اشاره به مهمترین برنامه های پیش بینی شده در حوزه زنان گفت: شنبه 17 بهمن ماه که با عنوان انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، جوانان و سبک زندگی ایرانی اسلامی نامگذاری شده است در کلیه پایگاه مقاومت خواهران جشن «استقلال و آزادی ایران» برگزار می شود.

محمودزاده در ادامه تصریح کرد: برگزاری نشست روشنگری با موضوع اثرت مخرب ماهواره و شبکه های اجتماعی بر روی خانواده، برگزاری همایش بزرگ زن و انقلاب و تجلیل از بانوان نخبه و اثرگذار در عرصه های مختلف، مسابقه نقاشی دسته جمعی  با عنوان آن روزها، شهیدان سرخ و فرار شاه در کلیه پایگاه خواهران و مسابقه معرفی عوامل پیروزی انقاب با ساخت گلدان ویژه مهدهای قرآنی از جمله برنامه های شاخص این سازمان هستند.

وی با اشاره به نقش و تاثیر زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، به کلامی از حضرت امام خمینی (ره) استناد کرد و گفت: زنان بیش از مردان در انقلاب نقش داشته اند و با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ها نقش آفرین بوده اند.

مدیر فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی تبین و تأکید بر معیارهای انتخاب اصلح در نشستهای روشنگری و حضور حداکثری در انتخابات را از نکات مورد توجه در برنامه های این ایام عنوان کرد.

وی در پایان بر حضور با شکوه زنان در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.