دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

تمبر یادبود زنان شهیده آذربایجان غربی در دهه فجر رونمایی می شود

همزمان با ایام ا... دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از تمبر یادبود زنان شهیده آذربایجان غربی رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه الگو سازی و بیان فداکاری ها و مجاهدت های زنان نباید فراموش شود، افزود: این کار با هدف شناسایی و معرفی الگوهای جامعه در حیطه زنان و خانواده به مردم صورت می گیرد.

رئیس اداره مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حتی بعد از آن و بیان فداکارها و فعالیت های آنان همپای مردان و شاید بیشتر از آنان از الویتهاست.

وی با بیان اینکه تا کنون معرفی زنان شهیده استان آنچنان که باید جلوه نداشته است، اظهار کرد: سعی بر آن داریم که فعالیت ها و تلاش های زنان شهیده را در کنار سایر شهیدان نمایان کنیم.

حاجی محمدی خاطرنشان کرد: وجود 654 بانوی شهیده و صدها بانوی شهیدپرور از ظرفیت های معنوی آذربایجان غربی است که تأثیرگذاری آن در فرهنگ عموم مردم قابل چشم پوشی نیست.

وی با بیان اینکه انتخاب زنان شهیده جهت چاپ تمبر به صورت تصادفی و سمبیلک از شهرستانهای مختلف صورت گرفته، گفت: تمبرها بصورت نمادین بعد از رونمایی به شهرستانها ارسال می شوند تا از طریق دستگاههای مرتبط ضمن دیدار با خانواده شهیده تمبر نیز به آن خانواده اهدا شود.

مشاور امور بانوان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی افزود: در ارومیه نیز تعداد 22 تمبر رونمایی می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.