دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

کشف ۵٫۵ تن انواع موادمخدر در آذربایجان غربی

سردار ناصر اصلانی صبح امروز در همایش روئسا و فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی که در سالن همایش امام علی(ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امسال گروکشی در استان ۲۵ درصد کاهش یافته است.

وی از کاهش قتل در آذربایجان غربی طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد: امسال شاهد کاهش ۲۱ درصدی قتل در آذربایجان غربی هستیم و این در حالی است که کشفیات مواد مخدر در استان نیز رشد قابل توجهی داشته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به کل کشفیات موادمخدر در آذربایجان غربی، اذعان داشت: با توجه به مرزی بودن آذربایجان غربی شاهد بالا بودن قاچاق مواد مخدر در استان هستیم و امسال ۵ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شده است.

این مسئول از کاهش ۶ درصدی تصادفات در آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: آذربایجان غربی از نظر تعداد مرگ و میر در تصادفات رتبه ۹ کشور را داشته و از نظر کاهش میزان تلفات جاده‌ای نیز رتبه ۱۲ کشوری را دارد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی کاهش شکست در عملیات نیروی انتظامی آذربایجان غربی را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: طی سال جاری کاهش ۷۰ درصدی را در تلفات عملیاتی نیروی انتظامی آذربایجان غربی داشتیم.

اصلانی به ایجاد قرارگاه مبارزه با سرقت اشاره کرد و اظهار داشت: با ایجاد قرارگاه مبارزه با سرقت شاهد کاهش بیش از ۲۰ درصدی سرقت در آذربایجان غربی هستیم که امید می‌رود این روند در ایام پایانی سال نیز ادامه داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.