دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

از برنج هندی تا تبلت چینی/ کاندیداهایی که برای جلب آرا هر کاری می کنند

با نزدیک شدن به زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس دهم، تنور تبلیغات و توسل به به روشهای جدیدو و گاها عجیب از سوی کاندیداهای تصدی کسی مجلس گرم و گرم تر می شود.

در یکی از شهرهای جنوب استان رقابتها و تبلیغات علنی و غیر علنی کاندیداها ماههاست شروع شده و این افراد علاوه بر شرکت در مجالس و میهمانی ها مختلف، به روشهای جدید و ابتکاری روی آورده اند.

یکی ازاین افراد که وضعیت مالی خوبی هم دارد، با ترتیب دادن قرعه کشی در محل گردهمایی های شبانه طرفدارنش اقدام به برگزاری قرعه کشی در بین حضار می نماید که آنگونه که به گوش ما رسیده برنده های خوش شانس هر شب صاحب یک تبلت چینی می شوند.

کاندیدای دیگری تبلیغات در فضای مجازی را غنیمت شمرده و بانوان شهر را با ترفند توزیع بن های استفاده از امکانات باشگاههای ورزشی به حضور در جلسه هایش ترغیب می کند.

شنیده شده که چندی پیش یک از مسئولان سابق در این شهرستان کیسه های برنج هندی را بین تعدادی از اساتید دانشگاه توزیع کرده و از آنها درخواست کرده از کاندیدای مورد نظر او حمایت کنند.

در ایام انتخابات قول ها و وعده های فراوانی از سوی نامزدهای انتخاباتی به جوانان داده می شود، از تامین هزینه ازدواج و تحصیل تا استخدام و بخشش پست های مدیریتی شهرستان بین طرفداران.

بی شک این ترفندها مردم شریف و آگاه را مغبون نخواهد کرد و مردم با بصیرت فریب این حرکت های کم ارزش تبلیغاتی را نخواهند خورد.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.