دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

از کارناوال انتخاباتی در دانشگاه آزاد تا توهین یکی از کاندیداها به دانشجویان در دانشگاه صنعتی

عصر روز دوشنبه دانشگاه آزاد ارومیه میزبان چهار تن از کاندیدهای مجلس بود که مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود.

با ورود هادی بهادری به آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و مهندسی جو سالن متشنج شده و تعدادی از افراد حاضر در سالن در حمایت از وی شروع به شعار دادن و تشویق کردند.

فضای متشنج سالن در ادامه باعث شد که مجری برنامه با اعتراض خطاب به بهادری بگوید که شما برخلاف قول و قرارهایی که باهم داشتیم کارناوال خیابانی خود را نیز به دانشگاه آورده‌اید و این یعنی تخلف.

بهادری که درخواست ورود افراد پشت در را به داخل داشت با این جواب روبه‌رو شد که این‌ها کارت دانشجویی ندارند و از خارج دانشگاه آمده‌اند.

مراسم درنهایت با تشویق‌ها و شعارهای ممتد بهادری که اجازه اظهارنظر به کاندیداهای مقابل را نمی‌دادند با دخالت مسئول نهاد دانشگاه صنعتی ارومیه پایان یافت.

روز دوشنبه دانشگاه صنعتی نیز میزبان سه تن از کاندیدهای مجلس بود و آقایان پیری و بازیان و سلطانی به مناظره باهم نشستند.

مرتضی پیری که به دلیل حضور در دانشگاه آزاد کمی با تأخیر به دانشگاه صنعتی رسیده بود با همراهان خود از خارج دانشگاه قصد ورود به دانشگاه را داشت که مسئولین این مراسم مانع شدند.

مرتضی پیری در میان مراسم با صحبت‌های حاشیه‌ای خود باعث ایجاد سؤال در میان دانشجویان شده بود در جواب یکی از دانشجویان در مورد پایبندی به اصول گفت: اگر اهل ارومیه نیستی حرف نزن، من از هفت‌پشت تو به اصل واقف‌تر هستم.

پیری به دانشجو گفت: فهم من از شما و از بهترین اساتید شما بیشتر هست چون درنهایت درجایی درس‌خوانده‌اند من در آنجا درس‌خوانده‌ام.

پیری درنهایت مراسم که نتوانسته بود به سؤال بازیان جواب دهد گفت: دوستان شما در تشکل‌های دانشجویی این دانشجویان را اینجا جمع کرده‌اند که مرا تخریب کنند.

درنهایت این مراسم نیز با واکنش دانشجویان ناتمام ماند تا هر دو مراسم میزگرد سیاسی دانشگاه‌ها با ایجاد حاشیه توسط اصلاح‌طلبان به پایان برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.