دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

آمادگی آذربایجان غربی برای ورود گردشگران نوروزی

جلیل جباری با اشاره به برنامه‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: ستاد مرکزی تسهیلات سفرهای نوروزی شاخص‌های مورد نظر را برای استقبال از مسافران نوروزی ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه در پایان عملکرد ستادهای استانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: معیارهایی که در این زمینه مورد سنجش قرار می‌گیرد شامل کاهش میزان تصادفات، نحوه اقامت و میزان رضایت گردشگران و نحوه ارائه خدمات توسط دستگاه‌های اجرایی هر استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی بر تعامل هر چه بیشتر اعضای ستاد تسهیلات نوروزی استان تاکید کرد و افزود: باید بتوانیم در ستاد تسهیلات نوروزی به موقع به وظایف خود عمل کنیم.

جباری از برگزاری رزمایش ترافیکی در بیست و پنجم اسفندماه امسال خبر داد و اضافه کرد: در این روز علاوه بر آغاز طرح ویژه نوروزی برای تمام اعضای ستاد تسهیلات نوروزی، از تمام اقلام توزیعی برای مسافران نوروز نیز رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه از آمادگی کامل برای برگزاری هر چه بهتر طرح نوروزی برخورداریم، تصریح کرد: در این خصوص ستادهای اسکان در تمام شهرها مشخص شده است و طی بازدیدهایی که به عمل خواهد آمد نواقص آنها رفع خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از آماده بودن مساجد برای اقامه نماز و خدمت‌رسانی به مسافران خبر داد و خاطرنشان کرد: در نوروز تعدادی از مساجد استان به صورت تمام وقت برای اقامه نماز دایر خواهد بود.

جباری بر معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان تاکید کرد و گفت: اماکن گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی در قالب بروشورهایی تهیه شده است که در بدو ورود به هر شهرستان به مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.