مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه از نصب نشان‌های مسیریاب در ارومیه برای استفاده گردشگران خبر داد.


مجتبی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرداری ارومیه در راستای آغاز سال جدید و ورود هر چه بیشتر گردشگر به شهر مرزی ارومیه، نسبت به زیباسازی این شهر اقدام می‌کند.

وی با اشاره به پشت سر گذاشتن انتخابات و نصب بنر و تبلیغات بر روی دیوار و اماکن عمومی، تصریح کرد: شهرداری ارومیه با پاکسازی شهر از تبلیغات کاندیداها و سپس شست‌وشوی جداول و رنگ‌آمیزی معابر و دیوارهای شهر در تلاش برای زیباسازی شهر است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه نصب المان‌های نوروزی در ارومیه را از دیگر اقدامات در این زمینه عنوان کرد و اذعان داشت: نصب سفره هفت‌سین در نقاط مختلف شهر ارومیه و به تصویر کشیدن سنت‌های آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه در این المان‌ها مورد توجه قرار دارد.

این مسئول نورپردازی ویژه در شهر را از دیگر اقدامات عنوان کرد و اظهار داشت: در 10 نقطه از شهر ارومیه المان‌های نوروزی نصب و از طریق نورپردازی آنها را به نمایش گردشگران و مسافران ورودی به ارومیه خواهیم گذاشت.

علیزاده از نصب نشان‌های مسیریاب در ارومیه خبر داد و تصریح کرد: نشان‌های مسیریاب در ارومیه به منظور راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر گردشگران نوروزی در ارومیه اجرایی می‌شود که امیدواریم این اقدام برای تعیین مسیرها موثر باشد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه با بیان اینکه در پارک‌های شهر ارومیه نیز مکانی به عنوان اسکان اضطراری یا اسکان موقت در نظر گرفته شده است، اعلام کرد: در این محل‌ها تمام امکانات لازم از جمله سرویس بهداشتی، حمام و سایر امکانات فراهم شده است.

این مسئول از نصب آبگرمکن خورشیدی در حمام‌های این محل‌ها خبر داد و گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده با نیروی انتظامی، امنیت در پارک‌های شهر ارومیه وجود دارد و مسافران می‌توانند به راحتی در محل‌های اسکان موقت ساکن باشند.